Hledáme posilu do našeho týmu

Jsme investiční společnost v rámci finančních, developerských a zdravotnických služeb. Na trhu působíme již 10 let. Hledáme nového člena týmu na pozici administrativní asistent/asistentka pro společnost Zoxo Financial s.r.o. Pokud hledáte práci v mladém a přátelském kolektivu a splňujete naše požadavky, kontaktujte nás emailem. S vybranými uchazeči se potkáme na pracovním pohovoru. 

Výběrové řízení je dvoukolové. V první části motivujeme váš zájem, motivaci a předpoklady pro výkon práce. V druhém kole ověřujeme vaše odborné znalosti. 

 

 
 

Koho hledáme?

Ideální kandidát/ka má alespoň 5 let praxe s vedením kanceláře a ochotu pracovat alespoň 30 hodin týdně. Pracovní doba je od 8:00 do 14:00 s možností úpravy. Nabízíme pracovní smlouvu na dobu určitou na 1 rok s nástupem od 1. května. 

 

Náplň práce

  • přijímat telefonické požadavky v rámci finančních služeb 
  • vedení kanceláře 
  • komunikace s úřady (katastrální, exekutorské, soudy atd.)
  • evidence smluv a vedení provozní agendy společnosti

 

Co můžeme nabídnut?

  • atraktivní mzdové ohodnocení, odměny podle výkonu
  • zajímavá práce v příjemném a moderním prostředí
  • různorodá práce, u nás se stereotypu bát nemusíte
  • možnost vzdělávání
  • sickdays
  • výhodný telefonní tarif

 

Co čekáme?

  • minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
  • 2 roky praxe 
  • nadstandartní pečlivost a smysl pro pořádek, samostatnost
  • výbornou znalost MS Office 
  • perfektní komunikační schopnosti a bezchybný písemný projev
  • základní orientace v účetnictví
  • být týmový hráč 
  • chuť na sobě pracovat
  • profesionální a reprezentativní vystupování

 

Plat nabízíme 18.800 Kč měsíčně + bonusy

 

Pokud vás tato nabídka zaujala, pošlete nám svůj životopis na email: kancelar@zoxo.cz